מועדון ליונס הוד השרון

אתה נמצא ב: דף הבית>חדשות>שיח זהב

שיח זהב

הודעה לעיתונות

 

מועדון "שיח זהב" של מועדון ליונס הוד השרון - האב פתח את שנת הפעילות תשפ"ג

 

 

מועדון ליונס הוד השרון האב בשיתוף עיריית הוד השרון מקיים את מפגשי מועדון "שיח זהב" -  פעילות תרבותית וחברתית של ערבי הרצאות מדי שבוע במבחר נושאים על כוס קפה ועוגה לבני גיל הזהב של הוד השרון.  אתמול, יום א' 23.10.22,  נפתחה השנה ה 24 של פעילות עם הרצאת המרגשת במיוחד של עינת שמל ״לחיות עם אור״.

תארו לעצמכם שאחרי 7 שנות חברות ונישואין נפלאות פתאום נכנסת לחיים שלכם הפתעה נוספת. גדולה. מפתיעה. מסעירה. לא צפויה ובצורת רכבת הרים שסוחפת, מלהיבה ומפילה אתכם לקרשים, ושוב סוחפת ושוב מסעירה ובסוף מפילה וממוטטת. זה בדיוק מה שקרה ליחסים של עינת ובעלה אור, כשנכנסה לחייו הצלע השלישית- מאניה דיפרסיה והפכה את היחסים שלהם לפצצה מתקתקת.

״אנשים לא אוהבים לדבר על מחלות נפש, זה כמו סוד שמסתירים אותו. אני בחרתי להיחשף ולדבר על זה בחופשיות״ מספרת עינת בהרצאתה.  במופע-הרצאה מרתק זה סילקה עינת ברגישות ובחכמה את הסטיגמות שיש לנו על מתמודדי נפש וסיפרה על החיים לצד אור, בעלה. בשילוב סיפור חייה לבין שירים מרגשים וסוחפים.

בתחילת הערב בירך נשיא המועדון, אריה קנר, את הנוכחים ואיחל להם שנת הרצאות מהנה, והודה לגב' לאה היידו המרכזת את פעילות מועדון שיח זהב של ליונס הוד השרון האב מזה שנים רבות.